ساسان قربانی از وجود ۷ هزار دز واکسن برای تزریق به گروه‌های هدف در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ساسان قربانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر هفت هزار دُز واکسن سینوفارم و آسترازنکا و کوبرکت برای تزریق به گروه های هدف در این منطقه موجود است، بنابراین شهروندان نگران کمبود واکسن نباشند.

او افزود: از ۹۵ هزار و ۵۱۹ نفر جمعیت گروه سنی بالای ۵۰ سال در منطقه جنوب غرب خوزستان تاکنون ۵۸.۳ درصد دُز نوبت اول و ۳۷.۳ درصد دُز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

قربانی ادامه داد: از ۴۱۵ هزار و ۳۰۵ نفر جمعیت بالای ۱۸ سال ساکن در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان نیز به ۳۰.۳ درصد دُز نوبت اول و ۱۴.۶۴ درصد دُز نوبت دوم واکسن تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: از آغاز روند واکسیناسیون تا کنون  ۱۹۷ هزار و ۵۵۰ دُز واکسن در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان به شهروندان تزریق شده که  ۱۳۴ هزار و ۱۰۰ دُز واکسن در نوبت اول و ۶۳ هزار و ۴۵۰ دُز در نوبت دوم به شهروندان تزریق شده است.

او از ساکنان شهری و روستایی منطقه جنوب غرب خوزستان خواست برای تزریق نوبت اول و دوم واکسن کرونا به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

افراد بالای ۳۵ سال سن و متولدان سال ۶۵ و پیش از آن می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی اعلام شده در سطح استان خوزستان مراجعه کنند.

 انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.