معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با رسیدن سهمیه واکسن جنوب غرب خوزستان از آغاز دوباره روند واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ساسان قربانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۴ هزار دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و آسترازنکا به شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان اختصاص یافت و تزریق واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در منطقه از عصر امروز دوباره آغاز خواهد شد.

او افزود: از مجموع واکسن های دریافت شده برای واکسیناسیون شهروندان در منطقه جنوب غرب خوزستان  ۲۷ هزار دز واکسن سینوفارم و هفت هزار دز دیگر واکسن آسترازنکا است.

قربانی ادامه داد: ذخیره واکسن سینوفارم و آسترازنکا در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان از هفته گذشته به پایان رسید و برای شروع مجدد واکسیناسیون باید محموله جدید به استان خوزستان وارد می شد.

قربانی از انجام واکسیناسیون توسط۳۰۰ نفر در منطقه خبر داد که تزریق  واکسن کرونا ی گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی و ۵۱ مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان را برعهده دارند.

او با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج در منطقه جنوب غرب خوزستان و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز به کادر درمان در تزریق واکسن کمک می‌کنند از متقاضیان دریافت واکسن کرونا خواست برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعت‌های مختلف به مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.