مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از بیمه شدگانی که اعتبار پوشش بیمه‌ای آنان در حال اتمام است خواست نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در گفت و گو یا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: ضروری است بیمه شدگانی که اعتبار پوشش بیمه‌ای آنان در حال اتمام است نسبت به تمدید پوشش بیمه خود اقدام کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در زمان دریافت خدمات درمانی و بیمه‌ای جلوگیری شود.

او افزود: اعتبار پوشش بیمه‌ای بخشی از بیمه شدگان در صندوق‌های بیمه‌ای روستائیان و عشایر و سلامت همگانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در ماه‌های گذشته بصورت سیستمی و متمرکز از سوی ستاد سازمان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده بود، در حال اتمام است.

اربابی ادامه داد: ضروری است این بیمه شدگان عزیز در مهلت باقیمانده نسبت به تمدید پوشش بیمه خود اقدام کنند تا به راحتی از خدمات درمانی و بیمه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی تصریح کرد: بیمه شدگان برای تمدید پوشش بیمه‌ای خود می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی در سطح استان و یا از طریق سامانه‌های خدمات غیر حضوری به آدرس های: http://www.bimehsalamatiranian.ir و https://eservices.ihio.gov.ir/esc مراجعه و نسبت به تمدید پوشش بیمه شان اقدام کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.