شهرکی گفت: سیستان وبلوچستان رتبه دوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور را دارد و اگر میانگین کشوری ۵۰ باشد در همین ردیف قرار می‌گیرد.

علیرضا شهرکی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: موفقیت مهار کرونا در سیستان و بلوچستان  با همراهی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها محقق شد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اقداماتی که برای مهار کرونا در استان انجام شده  است گفت: وقتی  استان دچار مشکل و پیک شد نگاه خوبی اتفاق افتاد و آن حضور خیران و سمن‌ها بود که خلا‌های که ما نمی‌توانستیم را پر کردند.

وی با اشاره به حوزه بیماریابی و نقش آن در مهار کرونا در سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح شهید سلیمانی اساس و محور کارش بیماریابی است در بخش دولتی مجموعه‌های مثل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی در این بیماریابی با در دسترس قرار دادن کیت‌های تشخیص سریع بسیار کمک کردند.

شهرکی با اشاره به اینکه نیرو‌های جهادی مانند گروه‌های بسیج مردمی در چرخه بیماریابی کرونا قرار گرفتند و به این حوزه کمک کردند تصریح کرد: با بالا رفتن رعایت دستور العمل ها در سیستان و بلوچستان جلوگیری از گسترش اپیدمی دلتا در  استان محقق شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار