دهواری گفت: برنامه‌های اوقات فراغت باید بر اساس نیازسنجی و علاقه مندی جامعه هدف و همچنین مشارکت خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی و تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدرفیع دهواری  فرماندار مهرستان گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تهدید ویروس کرونا، اوقات فراغت جوانان با ارائه راهکار‌های جدید همراه باشد و از برنامه‌های جایگزین و متناسب با پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود.

وی افزود: تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

دهواری تصریح کرد: اقدامات خوبی در سال گذشته به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان انجام شده که در سال جدید با لحاظ شرایط کرونایی و در چهارچوب رعایت نکات بهداشتی اجرای این اقدامات در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه و فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه‌های متناسب با دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان است و اعضای ستاد در برنامه‌های خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

فرماندار مهرستان بیان داشت: دستگاه‌های مسئول می‌توانند با تعامل، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها برای جوانان گام بردارند.

وی با بیان اینکه امروز بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید بر اساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خانواده‌های آن در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.