رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۲۷۳ هزار و ۵۳۴ دز واکسن کرونا در زاهدان تزریق شده است.

در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خوشبختانه سن واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان مخصوصا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به سایر نقاط کشور پایین است که نیازمند استقبال بیشتر هموطنان هستیم. 

وی افزود: هم‌اینک واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۳۰ سال متولدین ۷۰ و قبل از آن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همراه انجام واکسیناسیون همگانی می‌توانیم این بیماری را در جامعه کنترل کنیم.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۳۴۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۱۹ هزار و ۳۱۲ نفر رسید.

دکتر قاسم میری‌علی‌آباد افزود: شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته به ۲ هزار و۴۷۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۱۳ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از مردم درخواست کرد: در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار