قاسم قاسمی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات با هدف بازآفرینی شهری و مجتمع‌های مسکن مهر در شهر‌های خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی  گفت: از این ۴۷ میلیارد ریال، ۲۴ میلیارد ریال آن مربوط به آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در استان است که در شهر‌های اسفراین، آشخانه، بجنورد، جاجرم، شیروان و فاروج تأمین شد و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در بافت‌های ناکارآمد شهری شهر‌های مذکور بزودی آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


او  به تفکیک اعتبار ۲۴ میلیارد ریال قیر در شهر‌های استان اشاره کرد و افزود: در شهر اسفراین ۳ میلیارد ریال، آشخانه ۲ میلیارد ریال، بجنورد ۱۰ میلیارد ریال، جاجرم ۲ میلیارد ریال، شیروان ۵ میلیارد ریال و فاروج ۲ میلیارد ریال قیر تأمین شده است.

قاسمی همچنین اضافه کرد: بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر در شهر‌های بجنورد، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع‌های مسکن مهر هزینه خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: هدف از مرمت و بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری می‌باشد. گفتنی است امسال در مجموع ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال در خراسان شمالی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.