رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتلای بیش از ۲۵۰ نفر در این منطقه به بیماری کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان  ، شکرالله سلمان‌زاده ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۲۹۷ مورد جدید مثبت در منطقه جنوب غرب خوزستان به ثبت رسیده که ۱۲۷ نفر از آن ها مربوط به آبادان، ۹۰ نفر از خرمشهر و ۸۰ مورد هم در شادگان  از موارد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

او افزود: از مجموع موارد جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته  ۲۶۱ نفر به صورت سرپایی هستند و  ۱۰۹ نفرآبادانی ، ۷۷ خرمشهری  و ۷۵ نفر شهروند شادگانی در مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تعداد بستری های دیروز را ۸۲ نفر و ترخیص یافتگان از بیمارستان های منطقه را  ۵۲ نفر عنوان کرد.

او با اعلام ۶ فوتی در شبانه روز گذشته ادامه داد:  دیروز ۳ فوتی در آبادان و ۳  فوتی دیگر در خرمشهر به ثبت رسیده است و بر این اساس در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ها ۴۷۶ نفر است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۲۷۰ هزار و ۳۳۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۵۷ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۵۰۳ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.