رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه همسران و فرزندان روحانیون و طلاب در اردبیل برگزار می‌شود.

او بیان کرد: برنامه‌های اساسی برای اطلاع‌رسانی و حضور حدأکثری خانواده‌های روحانیون و طلاب در استان مورد توجه واقع شده و مهم‌ترین هدف اجرای مطلوب و حضور حدأکثری مخاطبین در اجرای این طرح است که نیاز است تا در دستور کار قرار گرفته و فرصت انس‌گیری بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام وحی در استان بیش از پیش فراهم شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دوره آموزشی این جشنواره در مرداد و شهریور ماه برگزار و در این زمینه در راستای اطلاع رسانی و تبلیغات و تشویق خانواده‌ها استفاده از ظرفیت صدا و سیما در دستور کار قرار بگیرد تا با استفاده از همکاری طلاب و روحانیون شرکت در این جشنواره در شان قرآن باشد.

صابر بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره تا ۱۷ مهر ماه از طریق سامانه سخا در نظر گرفته و شرکت در کلاس‌های آموزشی در سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت انجام می‌شود که از بخش‌های این جشنواره می‌توان به روخوانی، روان‌خوانی و صحیح‌خوانی، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، تفسیر، صحیفه‌سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب، عفاف و ازدواج در اسلام اشاره کرد.

او ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ مهر ماه به شماره ۰۹۳۷۲۵۵۹۳۲۱ در پیام‌رسان ایتا و واتساپ ارسال کنند تا آثار ارسالی در این جشنواره بین‌المللی شرکت داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.