مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امام‌زاده و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۳ تیر در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به کیفیت برنامه توجه شده افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی تا پایان مردادماه در رشته‌های مسابقات قرآنی، ورزشی، اردو‌های تفریحی و زیارتی و فرهنگی با حضور روحانیان اعزامی از قم و برپایی خیمه معرفت در ۴ بقعه سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، برگزاری برنامه‌های تربیتی، اخلاقی، برگزاری اردو‌های فرهنگی و معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی در طرح تابستانی نشاط معنوی است.

ستوده در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن کریم مرحله استانی خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی در بین برادران و خواهران روز چهارشنبه، ۱۴ تیرماه در محل مهدیه اردبیل با حضور راه‌یافتگان نفرات برتر مسابقات شهرستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم نیز روز پنج شنبه، ۲۰ تیرماه در محل آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان راه یافته به مرحله استانی لازم است در آزمون ورود به مسابقات که به صورت الکترونیکی در محل مسابقات انجام می‌شود، شرکت نمایند.

انتهای پیام/ع

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طرح تابستانی نشاط معنوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.