مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: آزمون شبیه سازی داوری مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مرحله دوم آزمون ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم با عنوان مرحله شبیه‌سازی ۱۹ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور با شرکت ۲۰ نفر از داوران در دو گروه خواهران و برادران در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

او افزود: مرحله اول این آزمون ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۹ با شرکت ۴۳ نفر در استان اردبیل و به صورت غیرحضوری برگزار شد که از این تعداد ۲۰ نفر به مرحله دوم یعنی شبیه سازی داوری راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: در مرحله دوم شرکت کنندگان فایل‌های تلاوت را که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال می‌شود، داوری می‌کنند که این آزمون از ساعت ۸ لغایت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ستوده گفت: از بین شرکت‌کنندگان در این مرحله از داوری مسابقات قرآنی ۱۱ نفر شرکت‌کننده خواهران و ۹ نفر نیز شرکت‌کننده برادران هستند.

او افزود: داوری در این مرحله از مسابقات در ۲ بخش قرائت و حفظ انجام می‌شود که بخش قرائت شامل تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گسترش فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در استان را خوب ارزیابی و اظهار کرد: همکاری نهادهای فرهنگی و قرآنی در راستای افزایش تعداد برنامه‌های ارزشی قرآن‌محور و هم‌افزایی و همفکری نهادهای فرهنگی با هم در استان می‌تواند منجر به تربیت جامعه‌ای دینی مقارن با ارزش‌های معنوی شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.