مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضور درخشان قرمز و سفید پوشان این جمعیت در طرح نذر آب ۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این طرح با همکاری استان‌های گیلان و اردبیل به عنوان استان‌های معین ۱ و ۲ در مناطق دچار خشکسالی استان کرمان، شهرستان فهرج، بخش نگین کویر و روستاهای تابعه برگزار شد.

او با بیان اینکه در این طرح ۸۹۵ نفر از خدمات درمانی و دارویی رایگان پزشکان و پیراپزشکان جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند، تصریح کرد: ۳۹۰ نفر توسط ۲ پزشک عمومی، ۳۵۰ نفر توسط متخصص داخلی و کودکان ویزیت و ۱۱۰ نفر از خدمات مامایی و ۴۵ نفر از خدمات پرستاری استفاده کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این خدمات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد، افزود: توزیع ۱۲ هزار بطری ۵/۱ لیتری آب معدنی، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار، وسایل ورزشی و معیشتی، ۳۳۰۰ عدد ماسک و پکیج بهداشتی از دیگر خدمات این جمعیت بود.

ضربی با بیان اینکه ۲۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان با ۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین در طرح نذر آب ۴ به عنوان استان معین ۲ حضور داشتند، گفت: این چهارمین طرح نذر آب بود که به صورت ملی در سطح کشور توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.