مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۳ حادثه در مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: تیم‌های عملیاتی به ۲۹ فقره حوادث جاده ای، ۵ فقره حوادث کوهستان، ۳ فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، ۲ فقره سیل و آبگرفتگی، یک فقره حادثه دریایی- ساحلی، یک فقره حادثه طوفان، یک فقره حادثه شهری و یک فقره خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

او با بیان اینکه نجاتگران استان در این ماه به ۲۴۰ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند، افزود: ۸۸ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۸۵ نفر در حوادث جاده ای، ۶۰ نفر در حادثه طوفان، ۵ نفر در حوادث کوهستان، یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی و ۱ نفر در حادثه شهری دچار حادثه شده بودند.

ضربی با اشاره به اینکه در این حوادث ۷۲ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۱۷ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل و ۲ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: ۳۴۱ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۹۸ تیم عملیاتی و با بکارگیری ۷۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

ضربی در ادامه گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.