با اعلام دیوان عالی کشور؛

حکم جدیدی برای پوری حسینی صادر نشده است

قاضی رسیدگی کننده به پرونده علی اشرف پوری حسینی گفت: دیوان عالی کشور حکم جدیدی در مورد پوری حسینی صادر نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواهری، رئیس دادگاه کیفری یک‌ استان تهران و قاضی رسیدگی کننده به پرونده علی اشرف پوری حسینی در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر نقض حکم پرونده رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی، اعلام کرد: در پی ارجاع پرونده از دادسرا و انجام رسیدگی‌های قضایی در نهایت طی دادنامه‌ای منجر به صدور حکم محکومیت متهم شد.

رئیس دادگاه کیفری یک‌ استان تهران خاطرنشان کرد: در پی فرجام‌خواهی وکیل متهم، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد و شعبه رسیدگی کننده در دیوان عالی کشور رای بدوی را به لحاظ نقص تحقیقات به شعبه صادرکننده رای اعاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز رسیدگی‌های قضایی در خصوص این پرونده در حال انجام است و رای جدیدی صادر نشده است گفت: دادگاه به دلیل عدم احصاء موارد نقص تحقیقات به تفكيك دردادنامه ديوان، پرونده را جهت احصاء موارد نقص و راهنمایی و ارشاد در این خصوص، به ان مرجع ارسال نموده است و در حال حاضر منتظر اعلام موارد نقص تحقیقات از سوی دیوان عالی کشور هستیم.

وی تاکید‌ كرد: پس از اعاده پرونده از ديوان واحصاء موارد نقص، دادگاه پس ازمرتفع نمودن نواقص مد نظر ان مرجع مجددا مبادرت به صدور رای می‌نمايد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
لطفا بپرسید آیا دلش را داشتی به مال و اموال خود نیز اینگونه چوب حراج بزنی ! کسی که امانت داری بیت المال مملکت را داشت و تیشه بر ریشه آن زد در چوب حراجش به اموال که باعث بیکار شدن کارگران و شرمنده کردنشان نزد خانواده شان شد و در خسارتزدن از دشمن سبقت گرفت و نقش والایی را بازی کرد! اگر بازدارندگی نباشد باز هم اینان و امثالشان به فهم و شعور مملکت و مردم دهن کجی میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
اینم آخر، سر از کانادا در میاره و محاکمه ای نمیشه
آخرین اخبار