حجت الاسلام محمدی، از افزایش سرقت پسته از باغ های زرند ابراز نگرانی کرد و خواستار جدیت بیشتر مسئولان امر در برخورد با سارقان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمدی، رئیس دادگستری زرند از افزایش سرقت پسته از باغ ها ابراز نگرانی کرد و خواستار جدیت بیشتر مسئولان امر در برخورد با این معضل شد.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به شکل گیری طرح پیشگیری از سرقت پسته در شهرستان زرند بیان داشت: این طرح برای اولین بار در سطح کشور و در شهرستان زرند اجرا شد و اکنون پس از ۳ سال از اجرای آن خوشبختانه می‌بینیم سایر شهرستان‌های استان نیز این طرح را در شهرستان‌های خود برگزار و شاهد افزایش رضایتمندی عمومی هستند، اما متاسفانه امسال به رغم اینکه سابقه‌ این طرح در زرند بیشتر از سایر مناطق است، اما شاهد افزایش محسوس سرقت از باغ های پسته هستیم.

رییس حوزه قضایی شهرستان افزود: به نسبت مدت مشابه در سال قبل هم در بخش سرقت از باغ ها و هم بخش دستگیری سارقان و کشفیات نمودار افزایشی می‌بینیم که امیدواریم با توجه به آغاز زمان برداشت، نظارت‌ها بیشتر و مجرمانی که با سوابق متعدد سرقت دستگیر می شوند در بازداشت‌های طولانی مدت تا پایان مدت برداشت پسته قرار گیرند.

اوافزود: باید اداره صمت و اتاق اصناف نسبت به کنترل و نظارت بر بازار خرید و فروش پسته بیشتر نظارت کنند و خریداران فاقد مجوز را شناسایی و جهت طی مراحل بعدی به دادسرا معرفی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار