مجید الهی راد از اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کد‌های QR و از آماده‌سازی کد QR برای مشترکان صدقات سطح خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد بابیان اینکه این طرح در راستای بهره‌برداری از روش‌های نوین در بستر الکترونیکی جهت دریافت صدقات مردمی پیش‌بینی‌شده است گفت : برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای تمامی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه‌ها ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او  شمار مشترکان صدقات استان خراسان شمالی را ۱۰۰ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه نماید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و رعایت بهداشت، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی را ازجمله مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

او یادآور شد: تمامی صدقات جمع‌آوری‌شده در اموری مانند معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

او افزود: پرداخت الکترونیکی از طریق کد آسان پرداخت از دیگر روش‌های پرداخت صدقه می‌باشد که افراد کافی است بر روی گوشی خود کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷*را شماره‌گیری نمایید و صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان خراسان شمالی پارسال پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند گفت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۵۵ درصد رشد داشته است.

مجید الهی راد با یادآوری طی سه‌ماهه امسال نیز یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.