الهی راد گفت:جمع آوری یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی بیانگر افزایش ۱۷۶ درصدی پرداخت صدقات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم استان در سه‌ ماهه امسال، یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

الهی راد افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷۶ درصد افزایش داشت.


بیشتر بخوانید


او گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده برای رسیدگی به امور مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه، کمک‌های درمان، پرداخت وام قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان هزینه می‌شود.

به گفته الهی راد، ۹۱ هزار و ۵۰۰ مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و هزار و ۶۱۵ صندوق صدقه متوسط و ۹۹۴ صندوق بزرگ هم در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش‌های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته‌شده است: ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ ازجمله این روش‌هاست، به این صورت که مشترکان با ارسال عدد یک به این شماره می‌توانند سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ موردنظر، به‌صورت خودکار تا زمان دلخواه به‌صورت روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

الهی راد ادامه داد: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستور #۰۵۸*۸۸۷۷* و تعیین مبلغ موردنظر، صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مراجعه به سایت www.emdad.ir را از دیگر روش‌های پرداخت صدقه عنوان و مطرح کرد: این روش با استفاده از کارت‌بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.