وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست تا از سفر به کشورهای عربی از جمله یمن و عربستان بپرهیزند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امورخارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر به برخی کشور‌های عربی از جمله عربستان سعودی و یمن هشدار داد.

این بیانیه با اشاره به شلیک یک موشک بالستیک در شهر «دمام» که نیمه شب گذشته انجام شد و خسارات بسیاری را به بار آورد، در وبگاه وزارت خارجه انگلیس منتشر شده است.

در بخشی از این بیانیه وزارت امورخارجه انگلیس نسبت به تردد در ۱۰ کیلومتری مرز عربستان با یمن هشدار داد و نوشت: «از مسافرات به ۸ تا ۱۰ کیلومتری مرز عربستان با یمن و و فرودگاه بین‌المللی «ابها» در استان «عسیر» در جنوب این کشور خودداری کنید.»

همچنین انگلیس از شهروندان خود خواست در صورتیکه به چنین مکان‌هایی سفر کردند و دلیل سفرشان غیر ضروری بوده است، به سرعت این مکان را ترک کنند.

شب گذشته برخی منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از وقوع انفجاری درشهر دمام عربستان خبر دادند. همچنین رسانه‌های سعودی حمله موشکی به شهر دمام در منطقه الشرقیه را تأیید کردند. شبکه الجزیره گزارش داد تلویزیون عربستان مدعی شده است این کشور یک حمله بالستیک به منطقه شرقیه را خنثی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار