برخی منابع خبری با انتشار تصاویری از شنیده شدن صدای انفجار در شهر دمام عربستان خبر می دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از وقوع انفجاری درشهر دمام عربستان خبر می‌دهند.

یک کاربر سعودی با انتشار فیلمی از سقوط موشکی در حومه شهر دمام خبر داد. این در حالی است که طبق اعلام برخی منابع، نیرو‌های انصارالله با موشک بالستیک، منطقه نفتی دمام را هدف قرار داده اند.

همچنین رسانه‌های سعودی حمله موشکی به شهر دمام در منطقه الشرقیه را تأیید کردند. شبکه الجزیره گزارش داد تلویزیون عربستان مدعی شده است این کشور یک حمله بالستیک به منطقه شرقیه را خنثی کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

حمله موشکی به جیزان

شبکه العربیه نیز در خبری فوری مدعی شده است که،  پدافند هوایی ائتلاف سعودی در شهر جیزان به مقابله با موشک های بالستیک نیروهای یمنی پرداخت.

۲ سال پیش
رویترز: آسیبی به تأسیسات «آرامکو» نرسیده است

ساعاتی پس از انتشار این خبر، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی سعودی اعلام کرد که، در پی عملیات موشکی بالستیک یمنی‌ها در شرق عربستان سعودی، آسیبی به تأسیسات «آرامکو» نرسیده است.

اما از سوی دیگر، برخی منابع خبری به نقل از شاهدان محلی ادعا کرده اند که تاسیسات نفتی آرامکو سعودی در شهر «ظهران» به دلیل انفجار‌های مجاور و حمله موشکی بالستیک یا هواپیمای بدون سرنشین توسط حوثی‌ها تعطیل شده است.

برخی منابع دیگر نیز مدعی شده اند که، به تاسیسات نفتی آرامکو حمله شده است.

مقامات و رسانه‌های سعودی در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

۲ سال پیش
شلیک چند فروند موشک بالستیک به مناقط نجران و الدمام

شبکه اسکای‌نیوز به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی گزارش داده است که، چند فروند موشک بالستیک توسط نیروهای یمن به مناطق جنوبی (نجران) و شرقی (الدمام) عربستان سعودی شلیک شده است.

۲ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار