گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پیام تبریک و تقدیر ایشان از قهرمانان پارالمپیک را منتشر کرد:

" رئیس جمهور در پیامی درخشش افتخار آمیز ورزشکاران با صلابت کاروان «سردار دل ها» در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت.

✍ متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درخشش افتخار آمیز و پیروز‌های پی در پی ورزشکاران با صلابت کاروان «سردار دل ها» در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال‌های با ارزش در رشته‌های مختلف ورزشی که جلوه دیگری از توانمندی‌ها و شعار «ما می‌توانیم» را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت، به آحاد ملت قهرمان پرور ایران تبریک می‌گویم.

اهتزاز پرچم باشکوه ایران و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده‌های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه یافته و همواره با اقتدار بر قله‌های پیروزی گام بر می‌دارند.

اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ و به یادماندنی به یکایک ورزشکاران و قهرمانان این کاروان که به نام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین بود، از تلاش‌های ارزنده مربیان و دست‌اندرکاران این عرصه ورزشی تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی تداوم توفیقات همه این عزیزان را در دیگر عرصه‌های ورزشی دارم."

پست رئیسی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

" فرزندان ایران افتخار آفریدند

پیروزی‌های ورزشی، خصوصاً در رقابت‌های پارالمپیک، در دل مردم عزیزمان شادی می‌کارد و به ما امید می‌بخشد. این روز‌ها رکوردشکنی‌های پی در پی ورزشکاران ایرانی و کسب مدال‌های طلای مسابقات پارالمپیک صحنه‌های غرور آفرینی برای ایران عزیزمان خلق کرده است.

قهرمانی امروز تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات پارالمپیک برای چندمین بار پیاپی و همچنین رکوردشکنی و قهرمانی زنان و مردان ایرانی و کسب مدال طلا توسط قهرمانان پرتلاش و فرزندان برومند ایران خانم‌ها ساره جوانمردی، زهرا نعمتی، هاشمیه متقیان و آقایان روح‌الله رستمی، وحید نوری، محمدرضا خیرالله‌زاده، امیر خسروانی، مهدی اولاد، سعید افروز، اصغر عزیزی‌اقدم و حامد امیری در ذهن مردم ایران ماندگار شد. به‌خاطر این افتخاری که برای کشور آفریدند، سپاسگزارم و بابت داشتن چنین فرزندانی به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم."

پست قالیباف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه:

" افتخارآفرینی کاروان سرافراز پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در توکیو را صمیمانه تبریک می‌گویم.

عملکرد خیره‌کننده این قهرمانان کم‌توقع و غیور، نمادی از پیروزی عزم و اراده بر سختی‌ها و ناملایمتی‌هاست.

ملت ایران به داشتن چنین فرزندان رشیدی می‌بالد."

توئیت امیرعبداللهیان

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم:

" در روز‌هایی که کشورمان بیش از همیشه به امید و نشاط عمومی نیاز دارد، درخشش قهرمانان ایرانی در پارالمپیک توکیو، بسیار خوش‌موقع، ارزشمند و درخور ستایش بود. ضمن تبریک پیروزی‌های ارزشمند کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک، از همه مدال‌آوران و سایر قهرمانان کشورمان که به رغم تلاش در این بازی‌ها از رسیدن به مدال باز ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم. بازی‌های پارالمپیک نمایش کوشش، توانستن و ناامید نشدن است. به همه ورزشکاران عزیزمان که در این بازی‌ها برای ایران اسلامی افتخار آفریدند، افتخار می‌کنم. خدا قوت و دستمریزاد"

پست واعظی

منوچهر مرادی، سفیر ایران در اوکراین:

" کاروان سرفراز کشورمان، بازی‌های پارالمپیک توکیو را با نتایج درخشان به پایان برد. به تمامی آنان بویژه مدال آوران که افتخار آفریدند و با اراده و تلاش خود ثابت کردند می‌توان به اوج رسید و افتخار آفرید، درود می‌فرستیم."

توئیت مرادی

هادی طحان نظیف،سخنگوی شورای نگهبان:

" قهرمانان پارالمپیکی گل کاشتند. مدال گرفتند، رکورد شکستند و پرچم ایران را برافراشتند و نشان دادند توان ما به اندازه امکانات ما نیست.
با انگیزه، تلاش و ایمان می‌توان کار‌های نشدنی را شدنی کرد و به قله‌ها رسید."

توئیت طحان نظیف

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک:

" و باز هم یک تصویر ماندگار دیگر از پهلوانان ایران

ادای احترام بازیکنان والیبال نشسته ایران به کونیکا یامامورا مادر شهید محمد بابایی بعد از قهرمانی در پارالمپیک"

توئیت مرادیان

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان:

"در میان انبوه رویداد‌ها باید بصورت ویژه از کاروان پارالمپیک ایران یاد و تقدیر کرد. زنان و مردان ورزشکار ما انصافا خوش درخشیدند؛ در ۱۲ رشته قهرمان جهان و در ۱۱ رشته نایب قهرمان شدند و یک مقام سومی هم به ارمغان آوردند و چندین رکورد بین المللی را هم جابجا کردند."

توئیت موسوی

حسین غریبی، سفیر ایران در برزیل تصویری از موزه مصر را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" ملل جدید، چون برزیل تشنه دانستن در مورد فرهنگ و تمدن‌های کهن هستند. موزه مصر شهر برازیلیا مجموعه کاملی از مصریان قدیم ارائه کرده.
قبلا به نوبت مجموعه موزه‌ای فاخری از ایران در شهر‌های دنیا داشتیم. مشتاقیم شاهد حضور مجدد شکوه ایران ازجمله در برزیل باشیم."

توئیت غریبی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار