به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آقای جواد صالحی با اشاره به انتشار تصاویری از درگیری مسافران با کارکنان فرودگاه امام خمینی گفت: شرکت هواپیمایی العراقیه روز گذشته با توجه به تغییر قوانین صدور ویزای کشور عراق، باید به مسافرانی که بلیت این پرواز را تهیه کرده بودند اطلاع رسانی میکرد و مانع حضور مسافرانی که ویزا ندارند در فرودگاه امام خمینی میشد، اما اطلاع رسانی نامطلوب این شرکت موجب گردید حدود یکصد نفر از مسافران بدون ویزا برای سفر به عراق به فرودگاه بینالمللی امام خمینی آمده و آنجا از تغییر قوانین مطلع شوند.
وی افزود: بدنبال این حضور، یکی از مسافران خانم این پرواز به شدت به این امر معترض شد و اقدام به تخریب بخشی از گیت صدور کارت پرواز فرودگاه کرد و جو فرودگاه را متشنج کرد.
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی همچنین از بازداشت این مسافر در هتل فرودگاه امام تا طی مراحل قانونی خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی العراقیه در این زمینه و تغییر یک شبه قوانین ویزای عراق، باید به مسافران اطلاع رسانی میکرد که متاسفانه اقدامی در این خصوص انجام نشده و تخلف این شرکت در معطلی مسافران محرز است.
صالحی در خصوص نحوه بازپرداخت خسارت و بهای بلیت به مسافران نیز گفت: در این خصوص طبق قوانین باید شرکت هواپیمایی فروشنده بلیت پاسخگو باشد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام/