برای مرمت ۵٨ کیلومتر از جاده‌های شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل آسفالت و بهسازی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آرش لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: این اعتبار در تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی منعقد شده و فرآیند انتحاب پیمانکار برای اجرای پروژه‌های مرتبط نیز در حال انجام است.

او افزود: در شهرستان پاوه ۵/۵ کیلومتر از محور سه راهی شمشیر - باینگان، ۵/۵ کیلومتر از محور پاوه - خانقاہ - گلال و یک کیلومتر راه روستای تشار از محل این اعتبار آسفالت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهرستان جوانرود نیز آسفالت فاز دوم محور جوانرود - شروینه به طول هفت کیلومتر، محور جوانرود - کوزران چهار کیلومتر و سراب بس به سید عالی یک کیلومتر بهسازی و آسفالت انجام خواهد شد.

 لهونی بیان داشت : در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر نیز ۲/۵ کیلومتر از محور روانسر - نهرابی، ۸/۵کیلومتر از مسیر روانسر ـ کوزران و ۱۰ کیلومتر از محور روانسر - کامیاران بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

او گفت: بخشی از این اعتبار نیز برای آسفالت و بهسازی پنج کیلومتر از مسیر حشمر - دنگی، پنج کیلومتر از محور تازه آباد - ازگله و سه کیلومتر از محور شهر میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی هزینه خواهد شد.

گفتنی است :اورامانات به منطقه‌ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.