رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت : پروژه مجتمع خدمات رفاهی آسمان در محور جوانرود کوزران به بهربرداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد محمدی رئیس اداره شهرستان روانسر گفت : همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات رفاهی آسمان در ۱۵ کیلومتری محور جوانرود کوزران به افتتاح و به بهربرداری رسید.

او گفت : این مجتمع خدمات رفاهی در زمینی ۲۰ هزار متری با اعتباری ۷۰ میلیارد ریالی و بصورت خصوصی احداث شده است.

محمدی افزود: در این مجتمع خدمات رفاهی امکاناتی ماننده جایگاه عرضه سوخت، تعویض روغنی، نمازخانه، سرویس بهداشتی وجود دارد و برای ۶ نفر بصورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر افزود: ساخت مراکز خدماتی و رفاهی در مسیر بین راهی و شهرستان‌های کوچک یکی از مسیر‌های رشد و توسعه زیر ساخت‌های خدماتی برای ایجاد تسهیلات گردشگری و ترابری است

بهره‌برداری از راه روستای امامزاده خلیل الله

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: روکش آسفالت راه روستای امامزاده خلیل الله دینور به طول ۲ کیلومتر به بهربرداری رسید.

 سید زاهدین چشمه خاور گفت: در هفته دولت روکش آسفالت راه روستای امامزاده خلیل الله دینور به بهربرداری رسید.

او افزود: بهسازی و روکش آسفالت راه روستای محور امامزاده خلیل الله دینور با هزینه ۲۵ میلیار ریال از محل اعتبارات استانی انجام شده است.

چشمه خاور معاون نظارت بر ساخت توسعه راه‌های فرعی و روستایی گفت: ۳ کیلومتر دیگر از این محور راه روستای در دستور کار قرار گرفته است و در صورت تامین اعتبار به زودی عملیات روکش آسفالت این محور آغاز می‌شود.

او افزود: استان کرمانشاه داری ۵ هزار و ۱۷۵ کیلومتر راه روستای است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.