مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در مساجد فارس با عنوان مهرواره اوج در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی ، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: به منظور تبعیت از بیانات رهبری و ادامه خدمات رسانی به مردم، با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی طرحی تحت عنوان مهرواره اوج در سطح استان تا پایان آبان ماه امسال اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: مساجد همواره پایگاه تربیت انسان‌های وارسته و مرکز حمایت از نیازمندان و محور ارائه خدمات اجتماعی بوده‌اند، که در دوره شیوع بیماری کرونا بار دیگر ضرورت بر محور بودن مساجد با هدف پای کار آوردن مردم و برنامه ریزی برای حل مشکلات و رفع نیازمندی‌های محلات برای همگان روشن است.

مهرابی ادامه داد: کادر درمان همواره با کمک اصحاب مسجد و هیأت مذهبی در خدمت مردم بوده‌اند و اکنون امامان مساجد سراسر استان فارس باید همگام با مبلغان در سطح کشور با عزمی راسخ و اراده‌ای استوار از تمام ظرفیت‌های مساجد و محله خود برای حل مشکلات اهالی محله خویش و اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد استفاده کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس افزود: جلسات استانی با حضور معاونان، مدیران شهرستان‌ها برای مناطق تلفیقی با هدف عملیاتی کردن طرح مهرواره اوج و مشارکت ائمه جماعات، امامان محله و روستا به منظور بالا بردن نهضت خدمت رسانی و مواسات از اول شهریور ماه امسال در استان فارس برگزار شد.

او اضافه کرد: از آغاز این طرح تا کنون تعداد ۵۱۸ نفر از ائمه جماعات استان فارس در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند که در ادامه با ارزیابی‌هایی و سنجش‌های که انجام شد انتظار می رود تعداد بیشتری از  شهروندان در طرح ثبت نام کنند.

محرابی اظهار کرد: تمامی ائمه جماعات استان فارس می‌توانند برای شرکت در این طرح به آدرس https://survey.porsline.ir/s/ALpbMUI مراجعه کنند.

 انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.