فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: ۵۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۵۰ هزار وعده غذای گرم به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان و خیران نیک اندیش از اول ماه محرم توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه شهرستان جهرم با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه اول ماه محرم و همچنین پیک پنجم شیوع ویروس کرونا، افزود: این کمک‌ها در رزمایش کمک‌های مومنانه در حوزه‌ها، مساجد و پایگاه‌های مقاومت، به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان، خیرین و پاسداران سپاه جهرم تهیه شد.

او اظهار کرد: ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت، مثال‌زدنی است و مراسم معنوی دهه اول ماه محرم، در مساجد و پایگاه‌های بسیج، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جهرم اجرا شده است.

سرهنگ غلامعلی با اشاره به ایام حزن و اندوه محرم ابراز کرد: بیش از ۵۰ هزار وعده غذای گرم در این ایام طبخ و بین عموم مردم و محرومان جامعه توزیع شد.

او بیان کرد: در این مدت ۶ مجموعه جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و به زوج‌های کم‌بضاعت تحویل شد.

فرمانده سپاه شهرستان جهرم تصریح کرد: گروه‌ها وپایگاه‌های بسیج شهرستان جهرم در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و از آغاز شیوع بیماری کووید۱۹ بسته‌ها را بین خانواده‌های محرومان و آسیب‌دیده از بیماری، توزیع کرده‌اند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.