حقیقی گفت: مزار شهدای استان زنجان بایستی تا زمان برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه  در جلسه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه باید جمع‌آوری، کار‌های ناقص پیگیری و کار‌های انجام نشده نیز بایستی انجام شده و تا دو هفته آینده گزارشی در این خصوص ارائه شود.

حقیقی بااشاره به اینکه گزارش ۹ کمیته و برخی شهرستان‌ها باید تا هفته آینده ارائه شده و ملزومات برگزاری کنگره تا دو هفته آینده محقق شود، افزود: کار برجسته کمیته‌ها نیز باید ارائه شده و از هفته بعد در سربرگ نامه ادارات بیان امام خمینی (ره) با عنوان شهداء چشم و چراغ جامعه هستند، درج شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: کلیپ‌های تهیه شده باید در تلویزیون‌های شهری پخش و همه مزار‌های شهداء تا زمان برگزاری کنگره ساماندهی شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: کمیته شهدای روحانی از کمیته‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است که تاکنون همه مصوبات آن اجرایی شده و برخی نیز در مرحله اجرا است.

او از برگزاری یادواره‌های شهدای طلاب در شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و افزود: یادواره استانی کنگره شهدای طلاب و سپاه برگزار می‌شود.

بیگدلی ادامه داد: ۴ مستند از چهار روحانی استان زنجان در حال آماده‌سازی است و کتاب شهدای روحانی نیز تألیف و چاپ خواهد شد.

او افزود: مستند ۲۰ دقیقه‌ای از آیت‌الله جوادی عاملی تهیه شده  که قبل از برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان منتشر خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.