شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد روی پله یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاربورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز ۱۳ شهریور ماه در ابتدای معاملات با رشد ۱۰ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵ هزار ۵۳۱ واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با افت ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحدی روی پله یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر را در این لحظه‌ها بر بازار داشته‌اند. همچنین نماد‌های برکت، شبندر و شستا پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بوده اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۳ هزار و ۱۸۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت. نماد‌های فارس، میدکو و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص کل در این لحظه داشته اند. همچنین نماد برکت، شبندر و شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تاکنون بوده‌اند.

همچنین شاخص هم وزن با رشد ۹ هزار و ۳۱۷ بر روی پله ۴۶۴ هزار و ۶۹۰ واحد قرار گرفت.

بورس به پله یک میلیون و ۵۴۲ هزار واحدی رسید

در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس ۲ هزار واحد افت کرد و بر روی پله یک میلیون و ۵۴۲ هزار واحد قرار گرفت.

فارس، میدکو و نوری تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در این لحظه‌های بازار بوده‌اند و همچنین نماد‌های برکت، شستا و شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس با رشد ۳۲۴ واحدی بر روی پله ۲۲ هزار و ۷۳۴ واحد قرار گرفت. نماد‌های آریا، زاگرس و بپاس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته‌اند. همچنین وهامون نیز پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس در این دقایق است. گفتنی است، در حال حاضر از میان ۶۷۳ نماد، ۹۶ نماد در صف خرید و ۲۳ نماد در صف فروش قرار دارند.

رشد بورس به ۲۰ هزار واحد رسید

در ساعت ۱۵: ۱۲ دقیقه شاخص کل بورس با افت یک هزار واحدی میزان رشد آن به ۲۰ هزار و ۷۰۰ واحد رسید و بر روی پله یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۳۱ واحد بر روی پله ۲۲ هزار و ۷۴۱ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با رشد ۸ هزار و ۹۹۷ واحد بر روی پله ۴۶۴ هزار و ۳۷۰ واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار