سردار کرمی گفت: امروز جبهه شیطان با تمام توان برای مقابله با جبهه حق به میدان آمده اما هیچگاه نمی تواند با مبانی نظری غنی و پشتوانه عظیمی چون اسلام و قرآن کریم که ریشه و اساس انقلاب اسلامی است، مقابله کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار پاسدار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در نشست مشترک نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علما سیستان‌وبلوچستان با رییس جمهوری گفت: امروز جبهه شیطان با تمام توان برای مقابله با جبهه حق به میدان آمده اما هیچگاه نمی تواند با مبانی نظری غنی و پشتوانه عظیمی چون اسلام و قرآن کریم که ریشه و اساس انقلاب اسلامی است، مقابله کند.

سردار پاسدار محمد کرمی اظهارداشت: امروز ما در دنیا با پشتوانه قرآن کریم برای اجرای فرمان الهی آمدیم چراکه با اراده الهی هیچ کس نمی‌تواند مقابله کند و به فضل الهی اهداف انقلاب اسلامی پیدا خواهد کرد آنچه که ما انجام می‌دهیم باید فرمان‌های حضرت آقا باشد.

وی افزود: همه رزمندگان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دارند برای تامین امنیت تلاش می‌کنند تا امنیت را برای مردم سیستان و بلوچستان به ارمغان بیاورند.

فرمانده قرارگاه قدس بیان کرد: چیزی به نام قاچاق سوخت نباید داشته باشیم و حمل آن باید ساماندهی شود در حوزه قاچاق انسان نیز مشکلی وجود ندارد، همه افرادی که وارد کشور می‌شوند باید بدانیم از کجا آمده و به کجا می روند در بخش قاچاق مواد مخدر نیز اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین گروه مهندسی سپاه در مرزها مشغول فعالیت است و در حوزه محرومیت‌زدایی روی موضوعات مختلف کار کرده است و اقداماتی در زمینه فرهنگی و اقتصادی انجام شده است که تلاش می‌کنیم تا این قبیل کارها بیشتر انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار