نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به بیان انتظارات مردم از دولت و وظایف دولت در مقابل مردم پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خصوص تشکیل کابینه دولت سیزدهم گفت: دولت وظیفه دارد با واگذاری مسئولیت‌ها به مدیران شایسته، مورد اعتماد، کاردان، پاکدست و دلسوز زمینه حل مشکلات مردم و توسعه همه جانبه کشور را فراهم کند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم از دولت انتظار دارند با تمام توان در راستای صیانت از منافع ملی، تامین امنیت و دفاع از حقوق عامه گام بردارد و خدمتگزاران واقعی را برای اداره امور انتخاب کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگر از سخنان خود گفت: خودمراقبتی، رعایت مسئولانه بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی کلید مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

آیت‌الله  دری نجف‌آبادی افزود: شمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در کشور نگران کننده است و مردم باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند.

او ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز وظیفه دارد نسبت به تهیه و تامین واکسن و شتاب‌بخشی به فرآیند واکسیناسیون عمومی اقدامات لازم را انجام دهد تا شرایط کشور به حالت عادی بازگردد.

امام جمعه اراک ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری شبانه روزی مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی درمانی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها که برای تامین سلامت مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: پیروزی مردم در مقابل این بحران سلامت نیازمند عزم جدی و همگانی تمام افراد جامعه برای مشارکت جدی و مسئولانه در رعایت اصول بهداشتی است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.