نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از مردم خواست مراسم محرم امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امام حسین (ع) را چراغ راه هدایت و آینه تمام نمای وجودی بشریت دانست و از مردم خواست امسال باشکوه تر از سالهای گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دوری از اسراف و ریخت و پاش، حقیقت واقعه کربلا رابه گوش جهانیان برسانند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مراسم محرم امسال پرشور وشعور برگزار شود زیرا واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی جریان حیات بخش وجوهره وجودی دین مبین اسلام است.

او ادامه داد: تعظیم شعائر ، بیان اهمیت و ابعاد مختلف انسانی و اخلاقی واقعه عاشورا امری حیاتی برای بقای دین مبین اسلام است و باید برای حفظ آن کوشید.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت کرونایی کشور را بحرانی خواند و بر خود مراقبتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با تقدیر از زحمات کادر درمان و از جان گذشتگی آنان از مردم خواست تا با رعایت اصول ایمنی و خود مراقبتی از بار بیمارستان ها و خستگی کادر درمان بکاهند.

او بحران کرونا را اصلی ترین مسله امروز کشور دانست و ابراز امیدواری کرد با شتاب در روند واکسیناسیون ، اتخاذ تدابیر موثر و رعایت جمعی دستور العمل های بهداشتی ویروس منحوس کرونا مهار می شود .

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار