مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: برنامه ریزی برای رفع محرومیت از فضا‌های آموزشی با ساخت مراکز خدماتی و رفاهی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

قاسم عباسی مدیر آموزش پرورش شهرشتان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیگیری برنامه‌های پروژه مهر و طرح‌های عمرانی مدارس انجام و بررسی روند بکارگیری نیرو‌های بومی و جذب پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در فرآیند مصاحبه صورت گرفت.

او بر بر ضرورت ساخت ۲ مدرسه نوساز برای تحصیل دانش آموزان شهر و روستا تاکید کرد، افزود: برنامه ریزی مدوّن جهت رفع محرومیت از فضا‌های آموزشی و ارتقای منزلت اجتماعی همکاران فرهنگی با ساخت مراکز خدماتی و رفاهی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

عباسی بیان داشت: اقداماتی درزمینه بکارگیری نیرو‌های بومی که در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند و در حال انجام فرآیند مصاحبه هستند با همکاری مسئولین استانی صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان تصریح کرد: مسئولان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدارس خواستار راه اندازی چمن مصنوعی با هدف تقویت درس تربیت بدنی و گسترش روحیه نشاط در بین دانش آموزان و فرهنگیان شدند.

برنامه ریزی مدون برای رفع محرومیت از فضا‌های آموزشی در هندیجان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.