بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۶)؛

از دانلود اپلیکیشن آموزش عکاسی تا دانلود برنامه ساخت لوگو حرفه ای

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 
دانلود اپلیکیشن آموزش عکاسی به صورت حرفه ای مخصوص اندروید
 
امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد دنیا به رشته عکاسی علاقه‌مند شده‌اند و دوست دارند این هنر را پیشه خود کنند یا در اوقات فراغت خود از این هنر استفاده کنند. اما نمی‌دانند چه لنزی یا دوربینی بخرند. ما در ادامه این مطلب به شما اپلیکیشن Photo Tips PRO – Learn Photography معرفی خواهیم کرد که تمام اطلاعات و آموزش عکاسی را در خود دارد.

دانلود  اپلیکیشن آموزش عکاسی

دانلود ویدئو پلیر چندکاره اندروید PLAYit 2.5.8.14

برنامه PLAYit یک ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. این پلیر با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع، کمک می‌کند که به سادگی هر چه تمام‌تر ویدئو‌های خود را در فرمت‌های گوناگون اجرا کنید!

پس از نصب، سیستم هوشمند حافظه داخلی و جانبی را سریعا اسکن کرده و فهرستی از ویدئو‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. این استارت اپ با تکیه بر سیستم سخت افزاری کمک می‌کند که ویدئو‌های تان را با حداکثر کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه تاخیری اجرا کنید.

دانلود پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo 8.11.0

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدیو در گوشی‌های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی Adguard Full 4.0.65

برنامه Nova Launcher Prime یکی از زیباترین، حرفه‌ای‌ترین و قدیمی‌ترین لانچر‌های اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه‌ای برروی آن کار می‌کند و به عقیده بسیاری از کاربران از به روزترین و بهترین لانچر‌ها به شمار می‌رود و محبوبیت آن را می‌توان به امکان شخصی سازی بالای آن نسبت داد!

با نصب این لانچر روی دستگاه اندرویدی خود می‌توانید بهترین جایگزین صفحه‌ خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید! این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی رابط گرافیکی گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش‌ها اعمال کنید.

دانلود برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی Adguard Full

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ساخت لوگو حرفه ای و پیشرفته Logo Maker – Pro Logo Creator Premium 38.6

نرم افزار Logo Maker – Pro Logo Creator Premium عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند و حرفه‌ای برای ساخت لوگو اختصاصی است که توسط Content Arcade Apps توسعه یافته و در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برقراری دسترسی کاربرانش به مجموعه‌ای از ابزار گوناگون کمک می‌کند تا بتوانند لوگوهایی کاملا خاص و با کیفیت را ایجاد کند.

برای ساخت لوگوهای مورد نظرتان نیازی به داشتن دانش‌های گرافیکی نیست و قادرید هرکدام از ایده‌هایتان را بر روی صفحه نمایش پیاده سازید. بیش از ۵ هزار لوگو و طراحی از پیش تنظیم شده در لیست امکانات به چشم می‌خورد که سیستم شخصی سازی قدرتمند موجود باعث می‌شود تا از هرکدامشان نهایت بهره را ببرید.

دانلود برنامه ساخت لوگو حرفه ای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام StoryArt 3.2.7

برای زیبا سازی هر چه بیشتر استوری های اینستاگرامتان راه های مختلفی وجود دارد که بی شک استفاده از برنامه‌های اندرویدی یکی از پرطرفدارترین آن‌ها است.

StoryArt عنوان یک اپلیکیشن ویرایشگر استوری اینستاگرام است که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است. نرم افزار فوق با فراهم سازی دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار و امکانات ویژه به آن ها کمک می کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه استوری هایی فوق العاده را ایجاد کرده و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کنند!

اصلی ترین ویژگی این استارت اپ مجموعه قالب های از پیش تنظیم شده آن می باشد که بسیار زیبا بوده و در سطح بسیار بالایی می توان آن ها را شخصی سازی نمود.

دانلود برنامه ویرایشگر استوری StoryArt

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 204.0.0.0.100

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ویرایشگر ویدئویی VOCHI Video Effects Editor 2.27.0

اپلیکیشن VOCHI Video Effects Editor عنوان یک ویرایشگر خلاقانه و جادویی ویدئو ها است که توسط BLBW LIMITED توسعه یافته است. این نرم افزار بی نظیر یکی از بهترین استارتاپ ها در زمینه افکت گذاری فایل های ویدئویی است.

در این برنامه مجموعه ای از صد ها افکت گوناگون در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به سلیقه و خلاقیت تان بستگی خواهد داشت.

یکی از مواردی که کار با این نرم افزار را لذت بخش کرده و نتایج را جذاب تر جلوه می دهد استفاده از هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی به کار رفته با تجزیه و تحلیل ویدئو های تان افکت ها را در لحظه تغییر داده و تلاش می کند آن ها را به گونه ای خاص برای ویدئو های شما شخصی سازی کند.

تمامی افکت های موجود در دسته بندی هایی گوناگون قرار دارند که متناسب با نیاز های خود می توانید به هر دسته دسترسی داشته باشید. بر خلاف دیگر ابزار مشابه، ویرایش فیلم ها بسیار ساده بوده و تنها نیاز به گذراندن سه مرحله است!

دانلود ویرایشگر ویدئویی VOCHI Video Effects Editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher 6.210602.1.994591

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome: Fast & Secure 92.0.4515.166

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف اینترنت شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود کروم

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


بیشتر بخوانید


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.