بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۴)؛

از دانلود برنامه سازماندهی تصاویر تا اپلیکیشن پیشرفته ویرایش ویدئو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود گوگل فوتوز Google Photos 5.54.0.389707855 برنامه سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید و iOS این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود google photos
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه پرحجم شیریت SHAREit 6.1.28

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند. معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پوشه‌های مختلف با حجم‌های بالا را در اسرع وقت به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند. این نرم افزار امکان ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدئو را با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دانلود SHAREit

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدیو در گوشی‌های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Music 5.4.30i – موزیک پلیر قدرتمند و پیشرفته شیائومی

برنامه Mi Music یکی از قدرتمندترین پخش کنده‌های موسیقی برای دستگاه‌های اندرویدی است که از تمامی فرمت‌های صوتی موسیقی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار در کنار داشتن قابلیت‌های زیاد از ظاهری بسیار جذاب در عین حال ساده بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افرادی باشد که از پخش کننده پیش‌فرض گوشی خود ناراضی هستند.

کاربران این برنامه می‌توانند به راحتی با استفاده از قابلیت‌های موجود در بخش اعلان‌ها و قفل صفحه دستورات لازم را به این برنامه بدهند بدون آن که نیازی به باز کردن نرم افزار مورد نظر داشته باشند. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

دانلود Huawei Music

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Zwart – Black Icon Pack 21.8.14 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Zwart – Black Icon Pack تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

قیمت اپلیکیشن Zwart – Black Icon Pack در گوگل‌پلی ۱۰ دلار است و توانسته امتیاز خوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید


دانلود Microsoft To Do 2.50.207 – اپلیکیشن عالی برای برنامه ریزی

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای افراد موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید.

برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Microsoft To Do: Reminder را پیشنهاد می‌کنیم که توسط یکی از برترین شرکت‌های دنیا، مایکروسافت، توسعه یافته است.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار Microsoft To Do: Reminder همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد.

دانلود Microsoft To Do


دانلود Nova Launcher Prime 7.0.43 برای اندروید

برنامه Nova Launcher Prime یکی از زیباترین، حرفه‌ای‌ ترین و قدیمی‌ترین لانچر‌های اندرویدی است. با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می‌توانید بهترین جایگزین صفحه خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید.

این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش‌ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاه‌تان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنبال یکی از زیباترین، شیک‌ترین و پرامکانات‌ترین لانچر‌های اندرویدی می‌گردید همین حالا بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد، چون این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد.

نسخه پرایم و کامل برنامه به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما است. با نصب این برنامه بر روی گوشی اندرویدی‌تان روحی تازه به محیط کاربری‌اش ببخشید و با شخصی سازی بخش‌های مختلف آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید و از داشتن بهترین لانچر اندروید لذت ببرید.

دانلود لانچر نوا
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 199.0.0.0.100

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private 91.2.0

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser


دانلود Google Play services 21.30.13 – نرم افزار گوگل پلی سرویس

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است. نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری است برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید.

با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.
 
دانلود Google Play services 20.12.75 – نرم افزار گوگل پلی سرویس
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.