بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۵)؛

از دانلود نرم افزار گوگل داکس تا لانچر مایکروسافت

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود Google Sheets 1.21.322.01 – برنامه گوگل برای فایل‌ های اکسل

برنامه اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهایی است که کاربران همواره بر روی رایانه‌های شخصی برای کسب‌وکارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه استفاده از این برنامه بر روی گوشی‌ها آن قدر آسان نیست و برنامه‌های زیادی با رابط کاربری مناسب برای استفاده از چنین فرمتی ساخته نشده است. از این رو شرکت گوگل سعی کرده با توسعه نرم‌افزار Google Sheets این مشکل را برطرف کند.

برنامه Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده و به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند فایل‌های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید. با این نرم افزار می‌توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Sheets
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود گوگل داکس Google Docs 1.21.322.02 - برنامه رسمی اسناد گوگل

برنامه  Google Docs یکی از نرم‌افزارهای شرکت گوگل است که به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند پوشه‌های ورد ایجاد کنید.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در گوشی خود فایل‌های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم‌افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می‌شود، می‌توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد به صورت گروهی و با دوستان یا همکارانتان پوشه‌های مختلف درست کنید و مدارک مورد نیاز را به صورت آنلاین با هم در اشتراک بگذارید. دسترسی افراد در این بخش توسط کاربری که پوشه را ایجاد کرده قابل تنظیم است وشما می‌توانید میزان ارتباط هر شخص با فایل تشکیل شده را مدیریت کنید.

دانلود گوگل داکس Google Docs
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا اندروید Chrome Beta 93.0.4577.51

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher 6.210602.1.994501

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود برنامه رسمی موتور جستجوی گوگل Google App 12.31.15

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

دانلود Google App
 

دانلود اسکنر گوشی CamScanner 5.52.5.20210819

برنامه CamScanner یکی از قدرتمندترین، بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اسکن صفحات توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی است. این برنامه که برای همه سازمان‌ها، افراد و مدارس می‌تواند مفید واقع شود، به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و با کیفیت باورنکردنی از صفحات مختلف توسط دوربین گوشی خود عکس بگیرید و نرم افزار به صورت خودکار از آن را به صفحات پی دی اف تبدیل کند.

این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار گوشه صفحات را تشخیص می‌دهد و در سریع‌ترین زمان ممکن اسناد مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانلود اسکنر قدرتمند اندروید CamScanner 1
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Nova Launcher Prime 7.0.44 برای اندروید

برنامه Nova Launcher Prime یکی از زیباترین، حرفه‌ای‌ ترین و قدیمی‌ترین لانچر‌های اندرویدی است. با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می‌توانید بهترین جایگزین صفحه خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید.

این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش‌ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاه‌تان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنبال یکی از زیباترین، شیک‌ترین و پرامکانات‌ترین لانچر‌های اندرویدی می‌گردید همین حالا بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد، چون این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد.

نسخه پرایم و کامل برنامه به صورت رایگان برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما است. با نصب این برنامه بر روی گوشی اندرویدی‌تان روحی تازه به محیط کاربری‌اش ببخشید و با شخصی سازی بخش‌های مختلف آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید و از داشتن بهترین لانچر اندروید لذت ببرید.

دانلود لانچر نوا
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Chrome Dev 94.0.4606.18 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری کند و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه Chrome Dev نمونه‌ای است که با سرعت بیشتری به امکانات برنامه کروم دسترسی پیدا می‌کند چرا که شرکت گوگل سعی دارد تا ابتدا ویژگی‌های جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private 91.2.0

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser


دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store 26.8.14

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.