دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از باز بودن مراکز تست گیری کرونا در بیرجند تا ساعت ۲۰ خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مدتی بود گلایه‌هایی مبنی بر شلوغ بودن مراکز تست گیری کرونا از سمت مردم بیان شد که در حال حاضر شلوغی مراکز را تأیید نمی‌کنیم، زیرا هر دو مرکز اصلی تست گیری کرونا در شهرستان بیرجند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به صورت یکسره باز هستند و تست کرونا می‌گیرند.

او افزود: قبلا این مراکز صبح از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و بعدازظهر از ۱۶ تا ۱۸ باز بودند که هم اکنون به صورت یکسره باز هستند.

شریف زاده ادامه داد: علاوه بر مرکز بهداشت مهرشهر و معلم، در درمانگاه بوعلی، درمانگاه سجاد نیروی انتظامی و درمانگاه شهدا نیز تست گیری کرونا انجام می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین اگر بخواهیم وضعیت مبتلایان به کرونا و تعدادشان در حال حاضر را بررسی کنیم، یک سوم تست‌ها مثبت اعلام می‌شود و موارد سرپایی و بستری‌ها روزانه به بالای ۴۰۰ مورد می‌رسد.

او در ادامه به واکسن روسی اشاره و بیان کرد: هزار دُز واکسن روسی قرار بود برای واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات به استان برسد که دیر به دستمان رسید و از آن‌ها برای واکسیناسیون دیگر هم استانی‌ها استفاده کردیم.

شریف زاده اظهار کرد: در حال حاضر منتظر دُز دوم این واکسن هستیم که اگر به استانمان نرسد تصمیم گیری‌ها برای تزریق نوع دیگری از واکسن به افرادی که دُز اول واکسن روسی را دریافت کرده اند صورت می گیرد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Fariba Rakhshani moghadam
۱۶:۵۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
ديروز تست پي سي ار دادم وتاكنون جوابي دريافت نكردم
آخرین اخبار