پسربچه بریتانیایی بعد از تمرینات سخت جوجیتسو و کیک بوکسینگ به بیماری ستون فقرات دچار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از ۲۴.ae؛ یک زن بریتانیایی پس از دریافت پیامی در اینستاگرام از طرف یک غریبه، فاش کرد که پسربچه رزمی کار به بیماری جدی ستون فقرات دچار شده است.

رابین داغری پسر بچه، ۱۰ ساله شش بار قهرمان جهان در جوجیتسو و کیک بوکسینگ شده است. مادر این ورزشکار کوچک"لورا دیکنسون" عکس‌های رابین را  در حال مسابقه و تمرین در صفحه اینستاگرام  بارگذاری می‌کند. لورا، ۴۰ ساله، گفت: اخیرا  یک روز نامه‌ای از زنی دریافت کرد که معتقد بود رابین ممکن است دچار اسکولیوز شده باشد، اگرچه او در ابتدا این نامه را جدی نگرفت، اما تصمیم گرفت پسرش را ارتوپد ببیند، بعد از معاینات ارتوپدی، دکتر رابین، نیز تشخیص داد او به  اسکولیوز مبتلا شده است. وضعیتی که در آن ستون فقرات به طرفین می‌پیچد و خم می‌شود. لورا می‌گوید وقتی اولین تشخیص را شنید بسیار نگران شد و افزود: "من فقط در مورد بدترین سناریو فکر می‌کردم، مثل اینکه او نمی‌تواند راه برود،  باید جراحی کند و نمی‌تواند دوباره ورزش کند."

ورزشکار
رابین،که از چهار سالگی تمرین جوجیتسو را آغاز کرده،  بسیار خوش شانس بود که سرنوشت، یک زن را  آگاه کرد تا به مادرش پیام ارسال کند، گفتنی است؛ پزشکان اکنون می‌توانند ستون فقرات رابین را درمان کنند آن‌ها احتمالاً از بریس، برای جلوگیری از خم شدن بیش از حد ستون فقراتش استفاده کنند. به گفته روزنامه بریتانیایی میرر، در حال حاضر، کودک می‌تواند بوکس را ادامه دهد، اما  فعلا او نمی‌تواند جوجیتسو را انجام دهد و باید منتظر نتایج آزمایش‌های دیگر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خیرالامور اوسطها