یک کودک ۷ ساله بر اثر تماس با یک انگل مغزخوار نادر جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۷ ساله اهل کالیفرنیا آمریکا پس از تماس با یک انگل نادر مغزخوار جانش را از دست داد. «دیوید پرویت» در حالی که بر اثر  ابتلا به این انگل در آب دریاچه اواخر ماه گذشته در بیمارستان بستری شده بود در تاریخ ۳۰ ژوئیه بر اثر عفونت نگلیریا فاولری ( Naegaeria fowleri ) درگذشت. خانواده پرویت در تاریخ ۷ آگوست مرگ این کودک را تایید کردند.

دیوید پرویت بر اثر ابتلا به بیماری منگوآنسفالیت آمیبی اولیه، در ۳۰ ژوئیه پس از چند روز در زادگاهش در شهرستان تهاما درگذشت. خانواده پرویت با ایجاد یک صفحه در GoFundMe برای تامین هزینه‌های خاکسپاری فرزند خود نوشتند: «ما با قلبی غمگین و شکسته اعلام می‌کنیم که دیوید عزیز ما دیگر در کنارمان نیست. او اکنون در آغوش پرمهر پروردگار بزرگ ما است. ما خوشحالیم که او دیگر درد نمی‌کشد و تحت بهترین مراقبت است.»


بیشتر بخوانید


مرگ دیوید درست یکسال پس از آن اتفاق می افتد که یک پسر شش ساله در تگزاس نیز در حادثه ای مشابه بر اثر همین انگل جان خود را از دست داده بود.

عفونت انگلی

بر اساس گزارش DCD، عفونت Naegaeria fowleri نادر است و تنها ۳۴ مورد از این عفونت از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ در سراسر ایالات متحده آمریکا گزارش شده است. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا این انگل معمولا هنگامی که آب آلوده باشد از طریق بینی وارد بدن شده و به مغز فرد حمله می‌کند.

 انگل مغزخوار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
نه فیلم نه هیچی کارتون شده فقط عکس ی خبر ویه عکس این چیهغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد و یادش گرامی باد
-
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اگه مسغرش می کن خیلی جمله ی زیبایی گفتی
انگل اینه مومو عه اون جا اگه بخونی نوشته
یک کودک 7 ساله بر اثر تماس با انگل یعنی اون با انگل تماس گرفته یا اون انگل تماس گرفته