اخبار نتایج و حاشیه‌های روز نهم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۵ رشته پیگیری شد.

کاروان ایران در روز نهم این رقابت‌ها در رشته‌های والیبال نشسته (مرحله نیمه نهایی)، بسکتبال با ویلچر (کسب رتبه نهمی)، پارا تیر و کمان یک نماینده، پارا قایقرانی ۲ نماینده و دو و میدانی با ۴ نماینده به مصاف رقیبان خود خواهند رفت و روز شلوغی را برای کاروان ایران رقم خواهند زد.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز نهم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

ایران به راحتی راهی فینال شد

تیم والیبال نشسته کشورمان موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های پارالمپیک توکیو تیم بوسنی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و راهی فینال مسابقات پارالمپیک شود.

۲ سال پیش
پیروج صاحب مدال نقره شد

علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ سانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

۲ سال پیش
جوانمردی از کسب مدال بازماند

علی اصغر جوانمردی، ملی پوش کشورمان در مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو امروز به مصاف حریفان خود رفت و نتوانست به مدال دست یابد.

۲ سال پیش
زهرا نعمتی طلایی شد

زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان با برتری مقابل حریف ایتالیایی خود مدال طلای پارالمپیک را از آن خود کرد.

۲ سال پیش
نعمتی به فینال پارالمپیک توکیو صعود کرد/ مدال نقره قطعی شد

زهرا نعمتی نماینده پارا تیر و کمان کشورمان در مصاف با حریف یونانی خود در مرحله نیمه نهایی پارالمپیک توکیو با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد و به فینال رقابت های پار المپیک توکیو صعود کرد. مدال نقره نعمتی در پارالمپیک توکیو قطعی شد.

۲ سال پیش
نعمتی به نیمه نهایی پارالمپیک توکیو صعود کرد

زهرا نعمتی نماینده پارا تیر و کمان کشورمان در مصاف با حریف برزیلی خود در مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک توکیو با نتیجه ۷ بر یک حریف خود را شکست داد و به جمع ۴ نفر پایانی این مسابقات راه پیدا کرد.

۲ سال پیش
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایرانی با کسب رتبه نهمی به کار خود در توکیو پایان داد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو به و برای کسب مقام نهمی به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت.

تیم ملی ایران با پیروزی ۶۴ بر ۵۴ توانست کره جنوبی را شکست دهد و با کسب رتبه نهم به کار خود در پارالمپیک توکیو پایان داد.

۲ سال پیش
آرخی با کسب رته ششمی به کار خود در توکیو پایان داد

نور محمد آرخی نماینده پارادو و میدانی ایران در رشته پرتاب دیسک رقابت‌های پار المپیک توکیو با پرتابی ۳۳ متر و ۳۷ سانتی متر در جایگاه ششم قرار گرفت.

۲ سال پیش
اولاد هفتمین طلای پارالمپیک توکیو را کسب کرد

مهدی اولاد نماینده پارا دو ومیدانی کشورمان در رشته پرتاب دیسک موفق شد با پرتاب ۳۸ متر و ۲۱ سانتی متر در جایگاه دوم رقابت های پارالمپیک توکیو قرار گیرد و مدال نقره این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

۲ سال پیش
بهروزی راد به نیمه نهایی صعود کرد

شهلا بهروزی راد نماینده پارا قایقرانی ایران در مرحله مقدماتی رقابت های خود در پارالمپیک توکیو صبح امروز به مصاف رقیبان خود رفت و در انتها با ثبت زمان ۵۴:۷۵ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

۲ سال پیش
نعمتی به جمع ۸ نفر پایانی پارالمپیک توکیو صعود کرد

زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیر و کمان کشورمان بعد از استراحت در دور اول مسابقات ریکرو پارالمپیک توکیو به مصاف رقیب خود از کشور روسیه رفت و در پایان ست‌ها برابر حریف خود با نتیجه مساوی ۵ - ۵ متوقف شد.

نعمتی در تیر طلایی توانست رقیب خود را از پیش رو برداشته و به یک چهارم نهایی صعود کند.

۲ سال پیش
جاهدی به نیمه نهایی پارا قایقرانی صعود کرد

اسلام جاهدی ملی پوش پاراقایقرانی کشورمان صبح امروز به مصاف رقبای خود رفت و در پایان با ثبت زمان ۱:۰۱:۳۹۵ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

جاهدی با این رکورد موفق شد به نیمه نهایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو صعود کند . مرحله نیمه نهایی این مسابقات شنبه برگزار خواهد شد.

۲ سال پیش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار