اخبار نتایج و حاشیه‌های روز هفتم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۵ رشته آغاز شد.

کاروان ایران در روز هفتم رقابت‌های پارالمپیک توکیو در رشته‌های پارا تیراندازی ۲ نماینده، دوچرخه سواری در بخش تایم تریل انفرادی، پارا تیر و کمان و والیبال نشسته به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز هفتم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

صعود تیم ملی والیبال نشسته ایران به نیمه نهایی

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان موفق شد تیم چین را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

۲ سال پیش
بیابانی مدال نقره پارلمیک توکیو را کسب کرد

رمضان بیابیانی در فینال رقابت تیر و کمان بخش کامپوند انفرادی مقابل هی ژی آئو حریف مشهور چینی خود قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ برابر رقیب قدرتمند خود شکست خورد و از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو باز ماند و به نقره این مسابقات بسنده کرد.

۲ سال پیش
بیابانی راهی فینال شد

رمضان بیابانی ملی پوش پاراتیر و کمان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف "چین لیانگ" از چین رفت و در پایان موفق شد با امتیاز ۱۴۶ بر ۱۴۴ حریف خود را شکست دهد و کسب مدال خود را در این مسابقات حتمی کند.

۲ سال پیش
جوانمردی با اقتدار طلایی پارالمپیک توکیو شد

ساره جوانمردی نماینده پاراتیر اندازی بانوان در بخش تپانچه ۱۰ متر در مرحله اول این مسابقات با کسب ۵۷۲ امتیاز با اقتدار به فینال این مسابقات صعود کرد.

جوانمردی در فینال این مسابقات نیز در تقابل با ۷ شرکت کننده دیگر با کسب ۲۳۹.۲ امتیاز بالاتر از ورزشکار ترکیه و مجارستان قهرمان شد. او با این امتیاز توانست رکورد جهانی این رشته که در دستان فرانسیس روبینای هندی بود را بشکند.

۲ سال پیش
متقیان اولین طلایی بانوان در پارالمپیک توکیو

مسابقات پرتاب نیزه زنان در پارالمپیک توکیو در کلاس F ۵۶ امروز برگزار شد و هاشمیه متقیان ورزشکار کشورمان با ثبت رکورد ۲۴.۵۰ به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و نخستین مدال طلای بانوان کشورمان را در این مسابقات به دست آورد.

متقیان با ثبت رکورد ۲۴.۵۰ علاوه بر کسب مدال طلا توانست رکورد جهان را هم ارتقا بدهد.

۲ سال پیش
متقیان در پرتاب نیزه طلایی شد

هاشمیه متقیان نماینده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F ۵۵ و F ۵۶ بانوان در مسابقات دو و میدانی مسابقات پارالمپیک توکیو موفق شد با پرتاب ۲۴ متر و ۵۰ سانتی متر خود مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند و اولین بانوی طلایی ایران در توکیو نام گیرد.

۲ سال پیش
ارم از پارالمپیک توکیو حذف شد

سمیرا ارم نماینده ایران در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر P ۲ کلاس SH ۱ با کسب امتیاز ۵۳۲ در رتبه هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند و از توکیو ۲۰۲۰ حذف شد.

۲ سال پیش
منشا زاده از صعود به جمع هشت نفر پایانی باز ماند

علی سینا منشا زاده نماینده تیر و کمان کشورمان در بخش کامپوند انفرادی و در مرحله یک هشتم نهایی با شکست از حریف خود از زقابت‌های پارالمپیک توکیو حذف شد.

منشا زاده با نتیجه نزدیک ۱۴۵ بر ۱۴۳ از حریف فنلاندی خود شکست خورد.

۲ سال پیش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.