مردانی گفت: میزان تزریق روزانه واکسن در خوزستان ۳۰ تا ۳۵ هزار دُز است که کافی نیست و به زودی تمام می‌شود، اما جمعه محموله جدیدی وارد استان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز در یک برنامه تلویزیونی گفت: چند روز پیش یک محموله با ۱۰۰ هزار دز واکسن با دستور وزیر بهداشت دریافت شد، اما با توجه به تزریق روزانه ۳۰ تا ۳۵ هزار دز در استان این مقدار واکسن به پایان رسید.

او با بیان اینکه این وقفه طولانی نخواهد بود، افزود: روز جمعه محموله جدیدی به دست ما می‌رسد و واکسیناسیون از سر گرفته می‌شود.

مردانی بیان کرد: امیدواریم سهمیه واکسن بیشتری به استان خوزستان تعلق گیرد تا بتوانیم واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم، زیرا روزانه به طور متوسط بین یک هزار و ۶۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه گیری در شرق اهواز مراجعه می‌کنند که تقریبا ۵۰ درصد تست‌های پی سی آر آن‌ها مثبت است.

این مقام مسول اظهار داشت: امیدوارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همراهی مردم و واکسیناسیون بتوانیم این پیک بیماری را پشت سر بگذاریم.

تا کنون بیشتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دُز واکسن در استان خوزستان تزریق شده و بیش از ۴۰۰ هزار نفر هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار