مدیر جهاد کشاورزی نرماشیر گفت: در هفته دولت ۱۰ طرح کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال در نرماشیر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قهری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در هفته دولت ۱۰ طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال که بیش از ۲۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۶ طرح آب و خاک، دو طرح صنایع غذایی و تبدیلی و دو طرح دامپروری است.

قهری تصریح کرد: شش طرح آب و خاک شامل ۳۲۰ هکتار آبیاری کم فشار و ۲۸ هکتار آبیاری تحت فشار است که این طرح‌ها با هزینه کرد اعتبار کل بیش از ۳۴ میلیارد ریال که بیش از ۲۵ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، بهره برداری رسید.

قهری افزود: دو طرح بسته بندی ودرجه بندی  ظرفیت هزار و ۲ هزار تن در این ایام بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح‌ها ۱۵ شغل در منطقه ایجاد شد.

مدیر جهاد کشاورزی نرماشیر تصریح کرد: یک طرح پروار بندی گوساله ۲۰۰ رأسی و یک طرح پرورش بوقلمون ۴هزار قطعه‌ای از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت بود که ۷ شغل در منطقه ایجاد کرد.

۲ طرح آب وخاک و دامپروری شهرستان رفسنجان در هفته دولت به بهره برداری رسید

حاج عبداللهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: در هفته دولت دو طرح آب و خاک و دامپروری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح آبیاری قطره‌ای و یک واحد پرورش مرغ گوشتی است.

حاج عبداللهی تصریح کرد: طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۳۹ هکتار با هزینه کرد اعتبار کل قریب ۱۵ میلیارد ریال که ۷ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: همچنین در این ایام یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح ۳ شغل در منطقه ایجاد شد.

۴ طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان فهرج در هفته دولت به بهره برداری رسید

همچنین فهرجی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: در هفته دولت چهار طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد کل بیش از ۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک طرح آب و خاک، دوطرح صنایع غذایی و تبدیلی و یک واحد گلخانه است.

فهرجی تصریح کرد: طرح آب و خاک شامل ۵۲ هکتار آبیاری کم فشار است و گلخانه هیدروپونیک در سطح ۳هزار مترمربع احداث شده است.

او افزود: همچنین دراین ایام دو واحد سردخانه خرما با ظرفیت هرکدام ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید که با افتتاح این دو طرح ۲۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.