رئیس آموزش فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: انتخاب و تصمیم گیری کلید اساسی برای اعتماد به نفس است و والدین اعتماد به نفس را در فرزندان خود تقویت کنند.

 مهدی حمیدی رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: به زبان رفتار کودک خود گوش دهید، چند دقیقه خود را جای او بگذارید، بکوشید هدفش را از بروز بعضی رفتار‌ها متوجه شوید.

حمیدی افزود: هر روز، زمانی را در اختیار کودک بگذارید تا از احساساتش در طول رخداد‌های روزانه زندگی برای شما بگوید و همچنین بین سخنان کودک خود نپرید.

او ادامه داد: فرصت انتخاب و تصمیم گیری برای کودکان کلیدی اساسی برای اعتماد به نفس است و والدین اعتماد به نفس را در فرزندان خود تقویت کنند.

رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد بیان کرد: با نگاه کردن به کودک و همراهی احساسی با او تمام توجهتان را به حرف‌هایش نشان دهید.

حمیدی ادامه داد: از پرسش‌های متنوع برای افزایش اعتماد به نفس کودک و به حرف کشیدن او استفاده کنید و با سخنان کودک همدردی کنید.

اوگفت: برخی از جمله‌های کودک را تفسیر و یا تکرار کنید، می‌توانید درخواست کنید که منظورش را بیش‌تر توضیح دهد و خود را از شنیدن حرف‌های او خوشحال نشان دهید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.