مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: پس از ۱۶ سال و با پیگیری‌های فراوان سند شش دانگ شهرک صنعتی خرمدشت گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: پس از ۱۶ سال و با پیگیری‌های فراوان سند شش دانگ شهرک صنعتی خرمدشت که با هزار و ۴۸۵ هکتار مساحت بزرگترین شهرک صنعتی قزوین و کشور از حیث وسعت به شمار می‌رود، گرفته شد.

خانپور افزود: استقبال سرمایه گذاران با برند‌های معتبر کشوری در طول ۲ سال اخیر جهت استقرار در شهرک صنعتی خرمدشت و موقعیت مناسب ترانزیتی و مشوق و معافیت مالیاتی ۱۳ ساله این امکان را برای سرمایه گذاران واحد‌های صنعتی مهیا کرده است تا با دریافت سند مالکیت جهت اخذ تسهیلات بانکی و توسعه واحد‌ها با انگیزه بیشتری ورود کنند.

وی اضافه کرد: تحقق این موضوع با همکاری و مساعدت اداره کل ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و امور اراضی و پیگیری‌های استاندار قزوین و نماینده مردم تاکستان و  عضو کمیسیون رنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و با طرح موضوع و رفع موانع تولید در چندین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و پیگیری حقوقی موضوع محقق شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در شهرک صنعتی خرمدشت در حوزه جذب سرمایه‌گذار تاکنون بیش از ۲۰۰ قرارداد با سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال مولد مورد انتظار ۱۰ هزار نفری با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده است که از این تعداد ۶۸ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۲ هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده و در حال فعالیت هستند و مقدمات جذب سرمایه گذاران جدید با توجه به مشوق‌ها و زیرساخت‌های عالی شهرک در دست اقدام است.

خانپور از شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان شهرکی که در آینده نزدیک به محل استقرار کارخانجات و صنایع مهم کشور تبدیل خواهد شد، نام برد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ هکتار زمین صنعتی در این شهرک برای واگذاری به سرمایه گذاران و استقرار صنایع با فناوری بالا و کم آب بر آماده واگذاری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: در حال حاضر کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان دارای سند مالکیت صنعتی شده اند و تاکنون ۲ هزار فقره سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرک‌های استان برای دریافت سند مالکیت تک برگی اقدام کنند.

خانپور با اشاره به مزیت اسناد مالکیت و تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحد‌های صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، عضویت در بورس، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحد‌های صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار