فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: بزرگترین و منظم‌ترین مراکز واکسیناسیون کرونا ویروس در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: پس از مشاهده ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان و ابراز نارضایتی شهروندان عزیز، با پیگیری و ارائه پیشنهاد به ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر آمادگی بسیج برای رفع این مشکل و تصویب این پیشنهاد در ستاد مقابله با این ویروس، اقدام به راه اندازی این مرکز بزرگ نمودیم.

او افزود: این مرکز به گفته بعضی از مسئولین، جز و بزرگترین و منظم‌ترین مراکز واکسیناسیون در  خوزستان است و افتخار می‌کنیم برای مردم نجیب و شریف شهرستان بندرماهشهر این وظیفه را به نحو شایسته‌ای به انجام رساندیم.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: برای راه اندازی این مرکز از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان استفاده شده که پس از آموزش نیرو‌های بسیجی توسط اداره بهداشت و درمان و تجهیز آن به دستور فرماندار و ریاست ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کار خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر تصریح کرد: از دیگر مشارکت‌های بسیج در راستای مقابله با ویروس کرونا طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که از سوی بسیجیان عزیز انجام می‌پذیرد و در سطح شهرستان تعداد ۹۵ گروه ۵ نفره در قالب تیم‌های رهگیری و مراقبتی، حمایتی، نظارتی و آموزشی در کنار عزیزان کادر بهداشت و درمان شبانه روزی و به صورت فی سبیل الله خدمت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار