معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از آغاز واکسیناسیون قضات، کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه قضات، کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف به لحاظ ارتباط مستقیم با ارباب رجوع در زمینه خدمت رسانی، جزو اقشاری هستند که احتمال ابتلای آنان به این ویروس منحوس کرونا فراوان است.

او بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری خوبی که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان داشتند، واکسیناسیون کرونا قضات، کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان و مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز در دستور کار قرار گرفت و فرایند تزریق واکسن فراهم شد و تعدادی زیادی از آنها در برابر این بیماری واکسیناسیون شدند.

باوی افزود: در این ۲ سالی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد، همکاران قضایی، کارکنان و اعضاء خدوم و زحمکش شورا‌های حل اختلاف خوزستان زیادی بر اثر همین بیماری جان باختند، که فوت آنها برای مجموعه شورا‌های حل اختلاف بسیار غم انگیز بوده و امیدواریم هر چه زودتر این بیماری از بین برود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.