سازمان محیط زیست و جمعیت هلال احمر استان همدان با اهداف بشردوستانه در زمینه حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جعفری نژاد بسطامی ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در جلسه انعقاد تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر، گفت: این ۲ ارگان با تلاش اعضا و کارکنان توانستند خدمات موثری در زمینه حفظ و تامین سلامت جامعه ارائه کنند.

او افزود: نداشتن شناخت عمیق از اهمیت حفظ محیط زیست و توسعه پایدار همواره موجب بروز بحران‌های زیستی شده است.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان  با بیان اینکه از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای تحقق اهداف زیست محیطی استفاده می‌کنیم، گفت: فعاایت‌های جمعیت هلال احمر ابعاد گسترده و بشر دوستانه‌ای دارد و جمعیت جوانان داوطلب می‌تواند در نهادینه کردن آموزش‌های محیط زیستی و نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست بسیار موثر عمل کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این جلسه گفت: مسائل زیست محیطی یکی از مطالبات جدی مردم است و منابع طبیعی علاوه بر نسل کنونی متعلق به نسل‌های آینده می‌باشد.

علی سنجربگی اضافه کرد: جدی گرفتن پیوست‌های محیط زیستی در تحقق توسعه پایدار بسیار ضروری است و وظیفه اجتماعی همه ما تلاش در راستای حفظ و ارتقای استاندارد‌های محیط زیستی است.

او هدف از انعقاد این تفاهم نامه را استفاده از توان و امکانات جمعیت هلال احمر و اعضای آن در فعالیت‌های زیست محیطی، اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست توسط اعضای جمعیت، تقویت روحیه نوعدوستی و آشتی با طبیعت و ترغیب هرچه بیشتر جوانان در امور عام المنفعه و حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

تفاهم نامه همکاری سازمان محیط زیست و جمعیت هلال احمر امروز طی آیینی با حضور مدیران ارشد این ۲ سازمان امضا شد.

منیع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.