مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای ساخت مجموعه پارالمپیک همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شاهد و ایثارگر استان همدان،  اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های بیش از پیش وزارت ورزش بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسبت به شروع عملیات اجرایی این مجموعه اقدام کنیم.

او برخورداری ورزشکاران معلول، جانباز و ایثارگر را از مجموعه‌ای اختصاصی مهم دانست و گفت: برای  ترویج و توسعه ورزش آماده عقد تفاهم نامه همکاری با بنیادشهید و امور ایثارگران هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش در بین خانواده شهدا اضافه کرد: سالن‌های ورزشی سطح استان برای هرگونه خدمات دهی به خانواده شهدای گرانقدر مهیا هستند.

سیفی  افزود: با افتخار در خدمت خانواده شهدا هستیم و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان به صورت دوره‌ای نسبت به دیدار با خانواده شهدا و نیز برنامه‌های فرهنگی، یادواره‌ها و مسابقات مختلف ورزشی مزین به نام شهیدان گرانقدر اقدام می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد، اظهار داشت: جانبازان  سلامت جسم و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

 مجید صفدریان افزود: در زمانی که ایثارگران زندگی را رها کردند و به جبهه‌ها اعزام شدند، به پشتوانه همسران خود این کار را انجام دادند و در حوزه دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

او با بیان اینکه همسران جانباز و آزاده در طول زندگی پرستاران خوبی بودند که از آن‌ها با عنوان "پروانگان صبور" یاد می‌شود، تاکیدکرد: همسران شهدای گرانقدر علاوه بر نقش مادری، نقش پدری را هم ایفا کردند که همه این‌ها باعث شده چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی هزینه‌هایی پرداخت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تاکید بر لزوم ترویج ورزش در بین خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا اضافه کرد: باتوجه به ویژگی‌هایی که همسران شهدا و جانبازان دارند، نیاز قشر ایثارگری به ورزش و نشاط بیشتر است، زیرا در خانواده‌ای زندگی می‌کنند که سلامت و نشاط خود را به نظام تقدیم کرده و نیاز است که مسوولان خدمات ارائه دهند.

در این مراسم از پانزده ایثارگر ورزشکار در رشته‌های دارت، دفاع شخصی، کایاک، آمادگی جسمانی، کاراته و پیاده روی تقدیر به عمل آمد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.