دبیر هیئت فوتبال بردسکن گفت: تست استعداد یابی تیم ملی نوجوانان منطقه ۳ با شرکت ۵ شهرستان خراسان رضوی به میزبانی بردسکن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا غلامی زارع دبیر هیئت فوتبال بردسکن گفت: در این تست استعدادیابی ۶۰ فوتبالیست از بجستان، کاشمر، خلیل آباد، کوهسرخ و بردسکن شرکت داشتند که بنا بر نظر استعدادیاب تیم ملی استاد رضا صاحبی،  نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

 رضا صاحبی آقای گل لیگ کشور و استعدادیاب تیم ملی گفت: بردسکن در حوزه ورزش به ویژه فوتبال از استعداد‌های خوبی برخوردار است که ضرورت دارد بردسکن یک تیم در لیگ کشور داشته باشد.

او افزود: تست استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ایران در ۷ منطقه خراسان رضوی برگزار که نتایج آن از طریق هیئت فوتبال استان اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید


همچنین مجتبی شاکری فرماندار بردسکن گفت: هیئت فوتبال بردسکن یکی از هیئت‌های فعال و پرکار در بردسکن است و چراغ فوتبال بردسکن در طول سال روشن است.

او با بیان اینکه اولویت امروز ما داشتن یک جامعه پویا و با نشاط است، افزود: جامعه سالم در گرو مردم سالم است که خوشبختانه در حوزه ورزش خوش درخشیده است.

فرماندار بردسکن، بردسکن را دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه ورزش خواند و ادامه داد: در بردسکن جوانان، نوجوانان و بانوان ورزشکاری وجود دارد که با عشق و علاقه در جهت توسعه، ورزش و سلامت فعالیت‌های چشمگیری دارند و بعضا دارای مقام‌های استانی و حتی کشوری هستند.

شاکری بیان کرد: ورزش تضمین کننده سلامت جسم و روح است که می‌تواند در سلامت یک جامعه نقش کلیدی ایفا کند.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.