نکاء محدوده شیروان تا بجنورد با انجام ۷ عملیات مقاوم‌سازی در منطقه چهار عملیات انتقال گاز افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کامل مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز گفت: به منظور پایش خطوط، پس از اجرای عملیات پیگ‌رانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می‌گیرد.

او افزود: بر این اساس مطابق با یک برنامه زمان‌بندی شده، عملیات ایمن‌سازی این خط لوله منتج از عملیات توپک‌رانی هوشمند شامل ۷ عدد اسلیو نوع A و B با بهره‌گیری از توان و تجربه متخصصان داخلی و در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت کامل شیوه نامه های ایمنی انجام شد.


بیشتر بخوانید


مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه در این پروژه بیش از ۷۰۰ نفر ساعت کار انجام شده است، ادامه داد: انجام این تعمیرات در مقاوم‌سازی و تقویت خط لوله ۳۰ اینچ سرخس، نکا بسیار موثر بوده و این خط را برای انتقال پایدار و ایمن گاز در زمستان آماده‌تر می‌کند، چون با توجه به نیاز منطقه، ایمن بودن این خط برای انتقال گاز در زمستان پیش‌رو، نقش مهمی در انتقال پایدار گاز به حوزه سرزمینی شمال کشور را ایفا می‌نماید.

 کامل با اشاره به اینکه خط لوله ۳۰ اینچ، نقش مهمی در تامین انرژی گاز کشور به عهده دارد، بیان کرد: انتقال پایدار و ایمن گاز یکی از رسالت‌های مهم این منطقه بوده و همه تعمیرات این خط لوله براساس استاندارد‌های شرکت انتقال گاز انجام می‌شود.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.