صادقیان گفت: این هیئت توانسته با برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی و غیر رسمی در ایام کرونا، رکوردی کم‌سابقه در کشور از خود برجای بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادقیان رئیس هیئت شطرنج سیرجان گفت: درحالی‌که بسیاری از فعالیت‌های ورزشی از آغاز پاندومی کرونا به حالت تعطیل و نیمه‌تعطیل درآمده اند، شطرنج سیرجان با روی آوردن به برگزاری مسابقات آنلاین در سطح استان و کشور توانست همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

او افزود: از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تا به امروز، کمیته مسابقات هیئت شطرنج سیرجان با برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی و غیر رسمی، با حضور بیش از ۹۰۰ شطرنج‌باز به سرداوری غلامرضا خواجویی‌نژاد توانسته رکوردی کم‌سابقه در کشور از خود برجای بگذارد.

صادقیان تصریح کرد: همچنین کمیته آموزش هیئت نیز در این ایام، کلاس‌های آموزشی را در سطوح مختلف به صورت آنلاین برگزار کرده است.

او با اشاره به درخشش شطرنج‌بازان سیرجانی در مسابقات اخیر رده‌های سنی استان کرمان گفت: در مجموع ۱۲ رده سنی، نوجوانان و جوانان سیرجانی در بخش پسران با کسب ۳ طلا و ۳ نقره و در بخش بانوان با کسب ۲ طلا و یک نقره، نتایج درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار